Sistemul Self Ckeck-In Kiosk asigură că securitatea rămâne o prioritate de top, oferind în același timp o experiență de înaltă tehnologie, fără probleme pentru oaspeți.
• Gestionați eficient intrările și ușile locației/clădirii dvs, împreună cu experiențele vizitatorilor și angajaților, în conformitate cu cerințele dumneavoastră specifice.
• Automatizați procesul de check-in și check-out al vizitatorilor, îmbunătățiți măsurile generale de securitate, asigurați conformitatea cu siguranța și urmăriți vizitatorii în timp real.
• Implementați chioșcuri de check-in și check-out cu autoservire fără contact, cu capabilități simple de preînregistrare.
• Accesați rapoarte complete în timp real pentru a îmbunătăți procesul decizional.
• Optimizați gestionarea vizitator oaspeților și a accesului cu o soluție all-in-one, proiectată de expert.
Acces eficient, sigur și securizat pentru oaspeți
• Stocați în siguranță toate detaliile vizitatorilor în sistemul nostru securizat și centralizat.
• Reduceți timpii de așteptare și sporiți siguranța și securitatea.
• Automatizați și integrati accesul vizitatorilor și reglementările de înregistrare bazate pe politici GDPR.
• Preînregistrarea include recunoașterea codului QR, oferind o experiență de check-in rapidă, fără contact.
Pre-înregistrare simplă și check-in pentru oaspeți
Oaspeții se pot auto-înregistra pentru o experiență rapidă, ușoară și sigură fără cheie.
• Proces intuitiv de înregistrare a vizitatorilor.
• Programați și invitați vizitatori. La primirea unei invitații, oaspeții își pot completa profilul din timp prin intermediul smartphone-ului pentru a primi un cod de acces sau o cheie digitală.
• Preînregistrarea simplifică procesul de înregistrare a sosirii, economisind timp.
• Păstrați înregistrarea simplă. Oferiți o experiență fără cheie prin furnizarea de acreditări inteligente vizitatorilor – aceștia vor primi un cod QR pentru check-in rapid și ușor la sosire.
Raportare și informații în timp real
Îmbunătățiți-vă procesele cu date actualizate, informații în timp real și rapoarte privind vizitele la fața locului.
• Îmbunătățește securitatea clădirii.
• Primiți notificări automate de sosire.
• Experimentați raportarea în timp real. Vedeți câți vizitatori sunt la sediu și obțineți rapoarte despre detaliile vizitei și activitățile de găzduire. În caz de urgență, asigurați echipelor de recepție și de management un număr de personal de ultimă oră și vizitatori/antreprenori înregistrați.
Kiosk-uri de check-in fără contact pentru oaspeți
• Oferiți vizitatorilor și oaspeților o experiență de acces inteligentă, simplificată și fără contact.
• Kiosk de gestionare a oaspeților all-in-one și soluție inteligentă de acces.
• Reduceți timpii de așteptare cu un proces simplificat de preînregistrare și conectarea automată a vizitatorilor prin intermediul chioșcului cu autoservire.
• Ușor de folosit. Cu doar câteva clicuri, vizitatorii sau oaspeții se pot înregistra și primi acreditări de acces personalizate.
• Cameră încorporată, scaner QR, codificare cheie și multe altele pentru a spori securitatea.
• Experiență de check-in și check-out rapidă, ușoară, fără contact.
• Respectarea reglementărilor legale, de sănătate și siguranță și de date – inclusiv GDPR.
Conectați-vă cu ușurință la sistemul dvs. de control al accesului.
Share